Reklamationer
Alla vara produkter omfattas av en 2-arig garanti.
Om det finns skadade delar, följ bara 2 steg:
STEG 1
Ta bilder pa de skadade delarna.
STEG 2
Skicka oss ett meddelande till e-postadressen: [email protected] eller till företagets korrespondensadress: BMS GROUP, Zgorzelec 29, 63-630 Rychtal, där du anger följande information:
För- och efternamn
Modellen av säng som köpts med inköpsdatum
Detaljerad beskrivning av problemet - vad är skadan, när märktes den, etc.
Dina önskemal
Bilder pa de skadade delarna
Kontaktuppgifter
Ge sa mycket information som möjligt. Detta hjälper oss att fatta ett beslut snabbt. Vi kommer inte att lata dig vänta. Vi behandlar de flesta reklamationer inom 48 timmar.
Vad ska du göra om du har fatt skadade varor?
Först och främst ber vi dig att kontrollera paketet för eventuella skador innan du skriver under leveranskvittot hos transportören.
Om du märker nagra, vänligen upprätta ett lämpligt protokoll med leveranspersonen.
Beskriv sedan problemet och skicka oss information till följande e-postadress: [email protected] eller till företagets korrespondensadress: BMS GROUP, Zgorzelec 29, 63-630 Rychtal.
Men om det saknas delar i paketet, vänligen skicka ett e-postmeddelande inom 14 dagar efter mottagandet av varorna.
Vi kommer att skicka de saknade delarna sa snart som möjligt.
Vi behandlar vanligtvis dessa ärenden inom 48 timmar.
Vi kommer inte heller att lata dig vänta längre.